1000 vragen aan jezelf #5

Nieuwe maand, nieuwe ronde. Ook vandaag weer vijf vragen uit het ‘1000 vragen aan jezelf’ boekje van Flow magazine. Let’s go!

#38 Als je voor jezelf zou beginnen, als wat zou dat dan zijn?
In de fase waarin ik nu zit (geen werk en zoeken naar wat ik graag zou willen gaan doen) is het weleens door mijn hoofd geschoten om voor mezelf te gaan beginnen. Maar dan is de vraag, wat ga je dan doen? Als ik voor mezelf zou beginnen dan zou ik iets met kinderen of jongeren willen doen. Denk hierbij aan huiswerkbegeleiding (eigen huiswerkinstituut?) of jongerencoach (eigen praktijk?). Mijn eigen tijd kunnen indelen, zelf bepalen wat te doen en die verantwoordelijkheid op me willen nemen lijkt mij heel zwaar, maar het zou ook zo stoer zijn als het zou gaan lukken. Maar goed, ik zeg niet dat ik het ga doen, maar er over ‘dromen’ mag altijd toch?

#936 Naar welk gangpad zou jij racen als jij 1 minuut gratis mocht winkelen in de supermarkt?
Voor deze vraag heb ik wel een tijdje moeten nadenken. Ik dacht eerst richting de speciaal biertjes, maar je, dan wil ik van te voren wel bedenken welke soorten ik meeneem, maar goed, om nou alleen alcohol in te slaan, nope.
Daarna zat ik te denken aan de toetjes sectie, je weet wel met allerlei kwarken, cheesecake dingetjes, yoghurts…maar ja, waar ga je dat in godsnaam allemaal bewaren. Toen bedacht ik me om richting de blikken groente te gaan om een goede voorraad aan te leggen. Maar ja, zie je mij al lopen met een kar volgestouwd met conservenblikken. Kortom, toch best wel een lastige vraag. Misschien kun jij mij een tip geven wat ik in deze situatie zou kunnen doen, mocht dit ooit voorkomen. 😉

#720 Wat is voor jou gezelligheid?
Gezelligheid is voor mij als je met een groepje mensen samen bent die zich allemaal heerlijk op hun gemak voelen wat de sfeer alleen maar ten goede is. En dan samen kletsen, drankje doen, lekker eten, gezelschapsspellen doen. Tijd met elkaar doorbrengen.

#507 Draag je vaak lippenstift?
lippenstift

Zolang het longlasting lipstick is dan draag ik het zeker 2 tot 3 keer per week. Ik ben op dit moment helemaal fan van ‘Superstay 24 Colour’ van Maybelline. Ik heb ook wel andere soorten en merken lippenstift gebruikt, maar ik ben geen ‘bij-stifter’. Dus het vervaagt heel snel en ik sta er nooit bij stil om het bij te werken. Tsja, er zit geen beauty queen in mij verscholen.

#104 Hoeveel TV-series volg je?
Telt series kijken op Netflix ook als TV-series? Want ik kijk maar heel weinig televisie. Netflix is echt wel mijn liefde als het om series kijken gaat. Wat ik wel volg op tv is bijvoorbeeld ‘Hotter than my daughter’. Verstand op nul en kijken.

Op Netflix ben ik op dit moment de volgende series regelmatig aan het kijken: House of Cards, RuPaul’s Dragrace, New Girl, Better call Saul en The Ranch. Momenteel zit ik ook helemaal in Game of Thrones, al kijken we die via DVD. Dat is het denk ik wel zo’n beetje.
Tips voor series zijn altijd welkom, trouwens 🙂 .

liefs

Geef een reactie

