2017…ja, en nu?!

hi2017Het nieuwe jaar is alweer twee weken oud. Wennen aan het schrijven van 2017, in plaats van 2016, gaat mij makkelijker af dan ik had verwacht. Maar daar houdt het ook wel een beetje mee op wat betreft nieuwe dingen. Tijd gaat gewoon door, welk jaar je ook hebt.

En ik moet eerlijk bekennen dat ik dit jaar aan voornemens doe, dingen die dit jaar extra aandacht krijgen…al vind ik het woord voornemen niet heel lekker klinken. Ik zie het meer als doelen. Maar waar heb ik het dan over?

In de kerstvakantie heb ik samen met een hele goede vriendin een lange middag gebogen over een vision board voor 2017. Wat wil ik vasthouden en wat wil ik bereiken voor het nieuwe jaar.

visionboard

Persoonlijk
– innerlijke rust vinden en behouden;
– blijven luisteren naar mijn innerlijke stem. Meer keuzes maken vanuit mijn hart in plaats vanuit mijn hoofd.
– genieten van kleine dingen;
– tijd vrijmaken voor familie en vrienden;
– durven uit mijn comfort zone te stappen;
– blijven leren.

Carrière
– uitzoeken wat ik wil bereiken;
– uitzoeken waar ik wil gaan werken;
– traject opstarten met een loopbaancoach. Deze week staat de eerste sessie gepland. Heel spannend, maar wel leuk spannend. 🙂

Sport
– doorgaan met hardlopen en yoga;
– mijn PR op de Cascaderun proberen te evenaren, dan wel te verbeteren;
– halve marathon van Sneek lopen (21,5 km!);
– Inschrijven en meedoen aan de Dam tot Dam loop.

Reizen
– vooral met een open blik gaan reizen. Nieuwe plekken ontdekken en genieten. Vrije tijd en me laten meenemen door ingevingen en niet alles van minuut tot minuut volplannen.

Materialistisch
– minimaliseren met spullen;
– duurzamer inkopen;
– een half jaar geen nieuwe kleding kopen. Ik wil mij vooral richten op het kopen van tweedehands kleding via kringloop, marktplaats en vintage winkels. Klik hier om er meer over te weten te komen.

Het lijkt heel veel, maar veel van deze dingen heb ik vorig jaar al in gang gezet. Dus eigenlijk komt het erop neer dat ik vooral op deze voet verder wil gaan en mij wil blijven ontwikkelen. Op naar een top jaar!

liefs

2 gedachtes over “2017…ja, en nu?!

Plaats een reactie